Dit houdt in dat we geen kosten aanrekenen aan de patiënt, maar alles rechtstreeks met het ziekenfonds of de verzekeringsinstelling regelen. We werken samen met alle Belgische ziekenfondsen.

Vanaf 1 oktober 2017 is Pluszorg ook verplicht om de identiteit van de patiënt bij elk patiëntencontact te verifiëren. Dit doen we middels:

◦geldige Belgische elektronische identiteitskaart (eID), geldige elektronische vreemdelingenkaart of geldig elektronisch verblijfsdocument

◦geldige ISI+-kaart

◦geldig attest van sociaal verzekerde afgeleverd door de ziekenfondsen.

◦Door lezing van de barcode op het kleefbriefje van het ziekenfonds.

◦Door manueel ingeven van het identificatienummer van de sociale zekerheid (INSZ-code).

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *